Socatots – duża konkurencja na rynku szkół językowych

Socatots  – duża konkurencja na rynku szkół językowych

Firma chce uruchomić jak najwięcej szkółek piłkarskich przed Euro 2012.

Firma Socatots Polska rozwija sieć szkółek sportowych dla dzieci od szóstego miesiąca do piątego roku życia. W zajęciach uczestniczą również rodzice maluchów. Pod marką Socatots działa obecnie jedna własna szkółka piłkarska i 16 placówek franczyzowych.

– Naszym aktualnym celem jest uruchomienie możliwie jak największej liczby oddziałów przed Euro 2012 – mówi Przemysław Olewnik, prezes zarządu Socatots Polska. – Dzięki temu nasi franczyzobiorcy będą mogli maksymalnie wykorzystać popularność piłki nożnej Oceniamy, że w najbliższych latach zainteresowanie futbolem utrzyma się na dotychczasowym poziomie. O karierze futbolowej marzą nie tylko dzieci, ale przede wszystkim ich rodzice i są gotowi inwestować coraz więcej w rozwój dziecka.

Firma chce w tym roku uruchomić 10 nowych szkół w największych miastach Polski, planuje również otwarcia w małych miejscowościach.

– Jeszcze przed Euro ruszą szkoły w Rzeszowie, Lublinie, Koszalinie, Białymstoku, Lesznie i na Górnym Śląsku – wylicza Przemysław Olewnik.

Potencjalni franczyzobiorcy Socatots muszą dysponować kwotą od 20 do 80 tys. zł (w zależności od wielkości obszaru, na którym centrala gwarantuje partnerowi wyłączność działania) i salą do prowadzenia zajęć o powierzchni min. 60 m2. Mogą to być np. wynajęte sale gimnastyczne w szkołach i klubach fitness.

W ramach opłaty wstępnej, która również uzależniona jest od wielkości obszaru objętego wyłącznością, franczyzobiorca otrzymuje m.in. szkolenie trenerskie z metodyki prowadzonych zajęć, niezbędny sprzęt, system do rejestracji klientów oraz wsparcie marketingowe. Opłata bieżąca, w zależności od liczby klientów, waha się od 20 do 30 proc. od uzyskanych przychodów i wliczona jest w nią składka na fundusz marketingowy. Opracował: Bolesław Adamiec

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments