Dla wielu firm polski rynek to za mało – Atlantic

Dla wielu firm polski rynek to za mało – Atlantic

Atlantic umacnia swoją pozycję w Europie Środkowo–Wschodniej.

Marka bielizny Atlantic istnieje na rynku od 1993 roku. Sieć salonów firmowych i franczyzowych w Polsce liczy 131 punktów. Oprócz naszego kraju sklepy Atlantic działają również w Rosji, Czechach, Mołdawii, na Litwie, Ukrainie i Białorusi.

– Kryzys sprawił, że przedsiębiorcy z dużo większą uwagą podchodzą do zagadnień biznesowych. Jednak oprócz zagrożeń kryzys niesie również szanse i właśnie z nich chcemy skorzystać. Naszymi niewątpliwymi atutami są: wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu biznesu oraz dobrze znana marka – mówi Nadia Bońkowska, dyrektor ds. strategii marketingowej i PR. Na remont i wyposażenie lokalu, w którym powstanie salon Atlantic, trzeba przeznaczyć ok. 2 tys. zł/m2. Sklepy mają najczęściej powierzchnię ok. 50 m2 i znajdują się w galeriach handlowych. Jednorazowa opłata za używanie znaku Atlantic wynosi 5 tys. zł. Franczyzowe punkty sieci powstają w miastach mających co najmniej 20 tys. mieszkańców.

Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w znalezieniu najlepszej lokalizacji i negocjacjach z centrum handlowym. Atlantic zapewnia swoim partnerom wsparcie organizacyjne, w zakresie wystroju witryn i ekspozycji towaru. Franczyzobiorca i jego pracownicy przechodzą szkolenia ułatwiające prowadzenie sklepu i obsługę klientów.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments