A-Z Finanse – Doradca finansowy

A-Z Finanse – Doradca finansowy

Doświadczenie w branży finansowej i umiejętność zarządzania zespołem sprzedażowym to zdaniem A-Z Finanse klucz do poprowadzenia dochodowej firmy.

A-Z Finanse współpracuje z 26 bankami, wieloma towarzystwami ubezpieczeniowymi oraz funduszami inwestycyjnymi. Dzięki temu w ofercie firmy doradczej znajduje się ponad sto produktów finansowych. Pozycję firmy ma wzmocnić dodatkowo fuzja z Money Expert. Obecnie A-Z Finanse może pochwalić się 33 placówkami, w tym trzema partnerskimi. W tym roku liczba ta ma przekroczyć 50. Firma uruchamia punkty zarówno w dużych miastach, jak i mniejszych miejscowościach.

– Preferujemy lokalizacje w centrum miasta bądź w okolicach centrów biznesowych. Oczekujemy, że biuro będzie znajdowało się w łatwo dostępnym miejscu dla klientów i będzie dysponowało miejscami parkingowymi. Lokal powinien mieć możliwość umieszczenia reklam zewnętrznych.

W zależności od planowanej liczby zatrudnionych doradców i strategii rozwoju placówki przez partnera wymagamy lokalu o powierzchni od 30 do 200 m2 – mówi Piotr Bijański, dyrektor sieci partnerskiej A-Z Finanse.

Partner firmy doradczej to osoba z minimum dwuletnim doświadczeniem w branży finansowej, która posiada zaświadczenie o niekaralności oraz miała do czynienia z zarządzaniem własnym biznesem i zespołem sprzedażowym. Szacowany koszt otwarcia placówki o powierzchni 50 m2 wynosi 25 tys. zł. Jednorazowa opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 5 tys. zł, nie ma opłat bieżących.

– Pomagamy w doborze lokalu, ale liczymy, że partner będzie brał czynny udział w jego poszukiwaniach, bo prawdopodobnie najlepiej zna swoje miasto i rynek, na którym będzie działał. Przekazujemy również projekt oznakowania biura zgodny z obowiązującym systemem identyfikacji wizualnej, wsparcie merytoryczne i szkoleniowe, m.in. w postaci e-learningu – wylicza Piotr Bijański.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments